Producten

Filter op:

Het Lemster Mannenkoor, opgericht op 11 januari 1965, is een oecumenisch christelijk koor met ruim 100 leden. Een van onze doelstellingen is het uitdragen van de Friese cultuur. Dat blijkt niet alleen uit ons fraaie Friese kostuum, maar ook uit ons repertoire, dat voor een deel bestaat uit populaire Friese volksmuziek. Daarnaast zingen wij uiteraard religieuze muziek en algemeen klassieke muziek maar ook muziek uit film en opera alsmede volksmuziek uit binnen- en buitenland.

Onze CD's en DVD's bevatten dan ook over het algemeen een combinatie van Fryske lieten, religieuze liederen en populair klassieke  (volks) muziek.

Onze DVD's bevatten naast de prachtige muziekstukken tevens  schitterende beelden van het Friese landschap.

We bevelen deze geluid- en beelddragers dan ook van harte bij U aan.

Aanbieding!!!       3 stuks  CD/DVD  à € 5,00   voor  € 10,00!!!!!

Bij meerdere exemplaren in 1 bestelling zullen de portokosten per item lager worden.