Bakhuizen 23 april 2017

Aan het eind van ieder zangseizoen besluit het Lemster Mannenkoor  haar activiteiten altijd met een concert/oefenavond ergens in de regio Zuid Friesland.

Tevens wordt dan  bij die gelegenheid ook vrijwel altijd een aantal koorleden (met hun partners)  in het zonnetje gezet wegens langjarig koorlidmaatschap.

Bij dit optreden in Bakhuizen werd ook afscheid genomen van muzikaal begeleider Jan Kroeske. Jan heeft ruim 10 jaar lang de Lemsters begeleid op orgel en piano bij de repetities en optredens. De reisafstand van woonplaats Kollum naar Lemmer begon zo langzaamaan tóch een beetje bezwaarlijk te worden; met name in het winterseizoen.

In Bakhuizen werd verder voor het eerst officieel opgetreden in de  nieuw aangeschafte blauwe pakken!!!

Verslag-optreden-Bakhuizen-30mei-2017.pdf