Seizoensafsluitingsconcert Balk 31 mei 2022

Na een zeer kort zangseizoen t.g.v. de Corona pandemie sloot het Lemster Mannenkoor het lopende seizoen 2021/2022 af met haar traditionele seizoensafsluitingsconcert ergens  in de directe regio van Lemmer en naaste omstreken.

Dit jaar was dat concert in de PKN kerk De Paadwizer in Balk.  Zoals te doen gebruikelijk op het laatste optreden van het seizoen, werden ook nu weer een aantal koorleden in het zonnetje gezet wegens 12 1/2  en 25 "dienstjaren"jubileum bij het Lemster Mannenkoor.

Ook werd afscheid genomen van een 4-tal vrijwilligers. Zij verzorgden en regelden de blauwe koorkleding,  Fryske kostúms  en  de verkooporganisatie van onze CD en DVD collectie.

Voor een verslag van het optreden:

Klikken op gele  "downloads" in deze mededeling a/d onderzijde en dan de PDF openen.

Dinsdagavond-31-mei-2022-gaf-het-Lemster-Mannenkoor-haar-traditionele.pdf