Zingen op kerstmorgen in zorgcentra Lemmer-Joure en Balk op 26-12-2022

Voor het eerst na 2 jaar niet-zingen in verband met CORONA heeft een 3-tal delegaties van het Lemster Mannenkoor op 2e kerstdag in de vroege ochtend weer van zich laten horen in een 5-tal Zorgcentra:

Er waren optredens in Lemmer (Suderigge-de Schutse)  - Eastergea (Corneliahoeve) -Joure (Vegelinstate) en dit jaar voor het eerst ook in Balk in ZorgcentrumTalma Hiem..

De bijgaande plaatjes spreken voor zich. Overigens deed in Lemmer ook nog een gast-zanger mee!!

De koorleden werden in de diverse zorginrichtingen goed onthaald  en verzorgd met koffie en gebak. In Suderigge was een ontbijt op de vroege ochtend klaar gezet.

In Joure werd ook nog een kerstverhaal verteld door Geartsje Mollema terwijl koorlid Joop Huisman wegens keelaandoening niet kon zingen en daarom (met partner Frederique) bij de bediening  was ingedeeld.